Rowerek treningowy

Wyposażając swoją domową siłownię w sprzęt treningowy warto sięgnąć po rower treningowy, który świetnie nadaje się chociażby do treningu cardio. Żeby podczas wybierania nie popełnić błędów warto zapoznać się z poniższymi wskazówkami. Przede wszystkim musimy określić, jakie ukształtowanie rowerka nam najbardziej odpowiada. Dostępne są wersje ponowa i pozioma. Pierwsza to klasyczna pozycja do jazdy, która ma jedną zasadniczą niedogodność – obciąża mocno kręgosłup. Rowery poziome pozwalają natomiast przyjąć wygodniejszą pozycję, co jest szczególnie wskazane dla osób z dużą nadwagą oraz urazami kręgosłupa. Dla osób bardziej zaawansowanych sportowo polecam sięgnięcie po modele spinningowe, które pozwalają na intensywniejszy trening. Przy zakupie należy zwrócić uwagę na możliwość regulowania tempa i obciążenia. Dzięki temu będziemy mogli dostosować intensywność ćwiczeń do indywidualnych potrzeb. Istotna jest również waga sprzętu oraz jego stabilność. Jeżeli będą właściwie dobrane do naszej sylwetki, trening będzie o wiele bardziej komfortowy. Przydatnymi akcesoriami będą elektroniczne zegary, które zmierzą nie tylko czas i dystans, ale również nasz puls i ilość spalanych kalorii.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)